Wednesday, March 4, 2009

Area Umah















Hasil karya 10 minit d opis.

5 comments:

  1. bro, aku impress gila ngan ko nyer artwork sekarang nih...perturunkanlah ilmu pada kawanmu ini wahai kawan...huk huk huk..

    ReplyDelete
  2. hehe, aku dapat ilmu nih dari ait aka UNITEDJERKS. dier lah sifu aku. apa kate ko tanyer dier.. hehe

    ReplyDelete
  3. bila dia bagi ilmu tuh pada ko...ingin jugak aku memperolehi ilmu seperti mu itu...jika dia memberi tutorial melalui website...sudikah kira jika kamu berkongsi ilmu itu bersama aku?...at the mean time biar aku tanya dia...

    ReplyDelete
  4. Pertuturan indah, perbuatan mcm haram ye kamu semua ini..
    Low ko ni aku ajar skit je dah power..so ko kena perturunkan ilmu itu sendiri kepadanya kerana biar pahalamu berlipat kali gan da sebab bukankah kamu sering berbuat dosa?
    ambil peluang ini ok... have a nice day!!

    ReplyDelete