Wednesday, January 27, 2010

Ait & Shy - Pre tunang






Idea datang secara spontan masa nk pikirkan tema n mode outing kali ni. 60-an/ RETRO/ VINTAGE/ OLDSKOOL sumer tu dalam satu kategori.. hee.. so aku trus beborak ngan couple kali ni pasal idea aku tu.. and derang stuju sangat. pastu aku ajak skali team Bee Hunt Studio utk shoot video skali. 

Thanks to Faridzwan & Shy sbb bersabar ngan perangai aku yg cam haram ni, yer aku tau aku byk suruk korang berlari sana sini, posing posing cam haram, hee.. kerjasama korang memang awesome giler! aku respect abis! kepada team Bee Hunt ( Faizi & Yanti ), thanks sbb mencurahkan peluh on the spot ( hahaha! ) n teman aku berhujan masa shoot ari tu~ dan Nurul mekasih banyak for the great ideas and props~ aku ni mmg cetek ilmu~ tanpa korang sumer, aku takkan dapat shot ari tu~

Sedikit info :
Tema: Retro/ vintage
Model: Ait & Shy
Lokasi: Taman Tasik Perdana

more photo here 

No comments:

Post a Comment